Czy filtracja jest potrzebna?

Wielu moich znajomych twierdzi, że jakość wody w ich mieszkaniach nie spełnia konkretnych norm. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że moja woda była twarda – na armaturze był kamień, a w czajniku osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy. Doznałem szoku gdy dowiedziałem się, że woda ma bardzo duży wpływ na smak jedzenia czy problemy z suchą skórą po kąpieli.

Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań produktu, który spełniłby moje oczekiwania. Kierowany doświadczeniem zacząłem po kolei wchodzić na strony internetowe sklepów i firm zajmujących się dystrybucją filtrów i uzdatnianiem wody. Zainteresowała mnie zwłaszcza oferta jednej z nich: kompleksowa obsługa, od analizy po dobór urządzenia. Zdecydowałem zadzwonić i dowiedzieć się więcej. Firma okazała się świadczyć swoje usługi na terenie całego kraju, oferując ponadto prawdziwie konkurencyjne ceny. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do kontaktu z przedstawicielem: http://www.klarsan.pl/kontakt/.

Oprócz oferty sklepów internetowych, udało mi się znaleźć także informacje o stanie polskich wód w regionach. Zaskoczyło mnie, że w województwie opolskim jest naprawdę twarda woda! Zresztą zobaczcie sami. Można złapać się z głowę czytając te wszystkie statystyki. Moja chęć nabycia filtra znacznie się zwiększyła. Decyzja o zakupie zapadła, pozostał tylko dobór urządzenia. Urządzenia filtracyjne dostosowane do zróżnicowanych potrzeb znalazłem na stronie: http://www.klarsan.pl/uzdatnianie/. Dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Wszystko byłoby kolorowe gdyby nie instalacja zmiękczacza. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędność była nieproporcjonalna do ilości stresu i nerwów, które mnie spotkały w czasie montażu. Na szczęście instalacja wodociągowa działa już poprawnie. Woda w kranie jest czysta i zdrowa, a skóra po kąpieli nie jest przesuszona.

Dodaj komentarz